Η Μινέρβα ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ανακοινώνει την ανάκληση του προϊόντος «Νίκη Πυρηνέλαιο».
Το προϊόν «Νίκη Πυρηνέλαιο», με ημερομηνία ανάλωσης κατά προτίμηση πριν από 16/11/2024, περιέχει άθροισμα των 4 Πολυκυκλικών Υδρογονανθράκων (Βενζο[a]ανθρακένιο + (Βενζο[a]πυρένιο + Βενζο[b]φλουορανθέιο + Χρυσένιο) 27,92 μg/kg αντί για 10 μg/kg που είναι τα ανώτατα όρια για τα έλαια και τα λίπη.
Η ανάκληση πραγματοποιείται σε απόλυτη συνεργασία με τον ΕΦΕΤ.
Η ανάκληση αναφέρεται μόνο στη συγκεκριμένη παρτίδα προϊόντων με ημερομηνία ανάλωσης κατά προτίμηση πριν από 16/11/2024 και δεν επηρεάζει κανένα άλλο προϊόν της εταιρίας.
Βασική προτεραιότητα της Μινέρβα είναι η ασφάλεια των καταναλωτών και γι’ αυτό το λόγο όλα τα προϊόντα μας υποβάλλονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους, σύμφωνα με τα ισχύοντα πρότυπα και τη σχετική νομοθεσία.
Παρακαλούνται οι καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί το εν λόγω προϊόν να μην το καταναλώσουν.
Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο κατάστημα απ’ όπου προμηθεύτηκαν το προϊόν, για να το αντικαταστήσουν.
Η εταιρεία ΜΙΝΕΡΒΑ Α.Ε. συμμετέχει σε σύμπραξη με Ακαδημαϊκούς, Ερευνητικούς και παραγωγικούς φορείς της χώρας για την αξιοποίηση του όξινου ορού γιαούρτης που αποτελεί παραπροϊόν της παραγωγής των γιαουρτιών, μέσω του προγράμματος με τίτλο “Όξινος ορός γιαούρτης: Μετατρέποντας ένα περιβαλλοντικό πρόβλημα σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας” και ακρωνύμιο ΠΕΡΙΟΡΟΥ.
Με βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων και διεύρυνση των εξαγωγών έκλεισε το 2022 η βιομηχανία ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων, παρά τις προκλήσεις που προκύπτουν από ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η εταιρία ολοκλήρωσε την ενσωμάτωση των νέων προϊόντων και brands που είχαν εξαγοραστεί το 2021 και βελτίωσε αισθητά τη […]
Η βιομηχανία ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων έκλεισε το 2021 με αύξηση ενοποιημένων πωλήσεων 21% και σημαντική διεύρυνση της παρουσίας της στην αγορά τροφίμων, παρά τις προκλήσεις που προκύπτουν από ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ήταν μια χρονιά ανάπτυξης για την εταιρία, μετά την ενσωμάτωση νέων προϊόντων και brands στο χαρτοφυλάκιό της. Η αύξηση […]