Ανάπτυξη του όγκου των εξαγωγών κατά περισσότερο του 7% πέτυχε για τη χρήση 2018 – 2019 η
Μινέρβα. Η ενίσχυση της θέσης στις αγορές που ήδη δραστηριοποιείται η εταιρεία – που φτάνουν
τις 25 παγκοσμίως –, αλλά και η είσοδος σε νέες, αποτελούν προτεραιότητα, με την έμφαση να
δίνεται κυρίως στις εύρωστες οικονομικά αγορές της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, καθώς και
της Βόρειας Αμερικής. Η εξαγωγική δραστηριότητα της Μινέρβα αναπτύσσεται σταθερά,
αποτελώντας το 12% του συνολικού κύκλου εργασιών της, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και
διεύρυνση του δικτύου με νέες συνεργασίες στο εξωτερικό.
Βασικός πυλώνας στο καλάθι των εξαγωγικών προϊόντων είναι τα βιολογικά. Το χαρτοφυλάκιο αυτό
ενισχύεται συνεχώς με αυθεντικά ελληνικά προϊόντα, όπως η φέτα Ορεινές Περιοχές, η οποία από
την προηγούμενη χρονιά είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές των διεθνών αγορών. Η εταιρεία
εκτιμά ως σημαντικά τα αποτελέσματα των συμμετοχών σε διεθνείς εκθέσεις.
Η Μινέρβα ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ανακοινώνει την ανάκληση του προϊόντος «Νίκη Πυρηνέλαιο». Το προϊόν «Νίκη Πυρηνέλαιο», με ημερομηνία ανάλωσης κατά προτίμηση πριν από 16/11/2024, περιέχει άθροισμα των 4 Πολυκυκλικών Υδρογονανθράκων (Βενζο[a]ανθρακένιο + (Βενζο[a]πυρένιο + Βενζο[b]φλουορανθέιο + Χρυσένιο) 27,92 μg/kg αντί για 10 μg/kg που είναι τα ανώτατα όρια για τα έλαια και τα […]
Η εταιρεία ΜΙΝΕΡΒΑ Α.Ε. συμμετέχει σε σύμπραξη με Ακαδημαϊκούς, Ερευνητικούς και παραγωγικούς φορείς της χώρας για την αξιοποίηση του όξινου ορού γιαούρτης που αποτελεί παραπροϊόν της παραγωγής των γιαουρτιών, μέσω του προγράμματος με τίτλο “Όξινος ορός γιαούρτης: Μετατρέποντας ένα περιβαλλοντικό πρόβλημα σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας” και ακρωνύμιο ΠΕΡΙΟΡΟΥ.
Με βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων και διεύρυνση των εξαγωγών έκλεισε το 2022 η βιομηχανία ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων, παρά τις προκλήσεις που προκύπτουν από ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η εταιρία ολοκλήρωσε την ενσωμάτωση των νέων προϊόντων και brands που είχαν εξαγοραστεί το 2021 και βελτίωσε αισθητά τη […]